HTML

I(k)TATÓSPAPÍR

Minden, ami van. És ami nincs.

Friss topikok

  • szellzsofi: @Almaleves: beneztuk. :-) (2013.10.20. 21:21) neki
  • Otto von Bolschewick: cssst... ne sikolts, cssst! (2013.01.30. 17:03) Ring a tó
  • trendo+: Ábelek a rengetegben? :) (2012.10.20. 11:28) szövettan
  • trendo+: Szerelmes origami A Kék Szalagot félretettem. Mementó ez a kis selyemdarab. Még senkibe ily gyors... (2012.10.19. 09:25) rétor
  • Almaleves: Ezt fogod garantálni? eljön majd minden? De el is megy, bakker! ehhh! (2012.03.07. 21:16) ez elment vadászni...

Linkblog

2013.03.10. 23:06 szellzsofi

Kortan

Szóval, hogy vagyok én, és van az a másik.
Az a másik, aki nem én, de helyettem nem
cigarettázik, és csakis jégbort iszik kupicá-
ból az olyan estéken, amikor félhosszú, fe-
kete haját a kontyból kibontotta. Igen, az a
másik, aki helyettem 23, és jégkéken ámul
minden férfiszót. Aki vékonyan didergi nya-
rad, horgolja edényfogóvá szilvesztered. Az,
aki Chopin-re ébred, és a reggelillatú kávés-
pohárban barátokat keres. Szóval ő az, aki
helyettem minden férfi oldalán kardhüvely.
És tudod, ő az, aki, ha néha elmereng, olyan-
kor lesz 37, kerek. Szóval az, aki három fiút
szült, és hangosan nevet a legrosszabb 
vicceden, aki elfelejti a szavakat, és oda-
benn, a fejében hallgatja Chopin-t, szóval 
az ő, aki mellett egy férfi sem maradt, és 
aki minden reggel a cigijébe kapaszkodik, 
mert mása sincsen, mert neki nincsen mása, 
csak az a 23 éves, félhosszú hajú jégkék, 
akit azért képzel vissza magához, hogy az 
magának tényleg őt képzelje el.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása