HTML

I(k)TATÓSPAPÍR

Minden, ami van. És ami nincs.

Friss topikok

  • szellzsofi: @Almaleves: beneztuk. :-) (2013.10.20. 21:21) neki
  • Otto von Bolschewick: cssst... ne sikolts, cssst! (2013.01.30. 17:03) Ring a tó
  • trendo+: Ábelek a rengetegben? :) (2012.10.20. 11:28) szövettan
  • trendo+: Szerelmes origami A Kék Szalagot félretettem. Mementó ez a kis selyemdarab. Még senkibe ily gyors... (2012.10.19. 09:25) rétor
  • Almaleves: Ezt fogod garantálni? eljön majd minden? De el is megy, bakker! ehhh! (2012.03.07. 21:16) ez elment vadászni...

Linkblog

2013.01.30. 13:01 szellzsofi

Ring a tó

Péternek a csendről
 

Ott ülsz a helyén. Csendben nézed.
Nézed, ahogyan nem mozdul meg,
ahogyan ugyanaz marad megint minden. 
Nem szólsz, nem érinted. Pedig van úgy, 
hogy akár pár perc elég lenne. Csak 
mozduljon már, hátra, előre, mindegy.

Most én ülök le. Cssst. Semmi baj. 
Tudom, hogy még mindig nem mozog. 
Látom. Vannak ilyen napok, amikor
órákig csak nézem, ahogyan semmi
nem változik. A ragaszkodást, az életet,
ahogyan a plafonhoz tapadva vár. Mert
minden pókból van. A leselkedést a 
tegnapra hagyom. Kérlek, hadd nézzelek 
pár órán át. Igen, ehhez is ragaszkodom. Az
élek megkopnak, a rezzenéstelenség 
lágyan betakar, a plédet szorosra húzza
karjaim körül. Észre sem vettem, hogy
mikor keltem fel, feküdtem le, bújtam
szakadéknyi mélyre. Azt hittem, hogy csak
nézlek, ahogyan a helyén ülsz, ahogyan
nem állsz fel onnan, ahogyan mellkasod 
köré hálót fon a ragaszkodás. És nem
mozdulsz meg. Ugyanaz maradsz, pedig
pár perc elég lenne, hogy

mellém ülj, megigazítsd a csendet, hálót
fonj, és lassan mozdulj, csst, hátra, 
előre, hátra, előre.

1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása