HTML

I(k)TATÓSPAPÍR

Minden, ami van. És ami nincs.

Friss topikok

  • szellzsofi: @Almaleves: beneztuk. :-) (2013.10.20. 21:21) neki
  • Otto von Bolschewick: cssst... ne sikolts, cssst! (2013.01.30. 17:03) Ring a tó
  • trendo+: Ábelek a rengetegben? :) (2012.10.20. 11:28) szövettan
  • trendo+: Szerelmes origami A Kék Szalagot félretettem. Mementó ez a kis selyemdarab. Még senkibe ily gyors... (2012.10.19. 09:25) rétor
  • Almaleves: Ezt fogod garantálni? eljön majd minden? De el is megy, bakker! ehhh! (2012.03.07. 21:16) ez elment vadászni...

Linkblog

2010.10.31. 07:38 szellzsofi

idült május

 én most nem, fiam, 

ki kell teregetnem az eget
mostam már tisztábbat is
hajnalban fa a tűzre
vajaskenyér
éjszaka a hercegnőt meg-
mentették a sárkánytól
neki is kakaót főztem 
kinek a vizében fürdök ma
engedek-e hozzád meleget
az idő gyomra felfordul
okád még egy órát 
aztán a kávémban ücsörögve
bambul magam elé
januárt lát, szoptatós anyát
de én most nem, fiam
holnap halottak napja
 ásni megyek
 

3 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Almaleves · http://almaleves.blog.hu 2010.11.09. 19:53:45

Voltam én is ásni. Kiástam azt a néhány emlékem, amik azokról az emberekről szóltak, akik engem szerettek. Nagyon szerettek. Kétségbevonható, hogy én bármikor is hasonlóan érezhettem...

Almaleves · http://almaleves.blog.hu 2010.11.09. 19:55:16

itt nálunk a kakaó nem mentette meg a sárkányt. meghalt szegény. megmérgezte egy álom. valami kurváról, akit hercegnőnek hazudtak...

Almaleves · http://almaleves.blog.hu 2010.11.12. 21:58:38

ja és idült kakaó van?
jó veled beszélgetni :)
süti beállítások módosítása