HTML

I(k)TATÓSPAPÍR

Minden, ami van. És ami nincs.

Friss topikok

  • szellzsofi: @Almaleves: beneztuk. :-) (2013.10.20. 21:21) neki
  • Otto von Bolschewick: cssst... ne sikolts, cssst! (2013.01.30. 17:03) Ring a tó
  • trendo+: Ábelek a rengetegben? :) (2012.10.20. 11:28) szövettan
  • trendo+: Szerelmes origami A Kék Szalagot félretettem. Mementó ez a kis selyemdarab. Még senkibe ily gyors... (2012.10.19. 09:25) rétor
  • Almaleves: Ezt fogod garantálni? eljön majd minden? De el is megy, bakker! ehhh! (2012.03.07. 21:16) ez elment vadászni...

Linkblog

2009.05.03. 11:17 szellzsofi

eped-apad-eped

 

 

 

 

Rizsa

nem szabad

megnéznem
egyetlen képet
egyetlen kis darabodat sem
annyira senki vagy
én meg hirtelen
annyira minde(n)né

lettem
ég(g)é
föld(d)é

ha beszélnénk
biztos mondanám
hasonlítasz egy első
férjre
a szád
a hajad
a szemed
fénye
mind ismerős
mint a

ígéretet tettem
fogadtam szótlan
némán
étlen
szomjam


nem jók ezek a szemek
dacosak ezek az állak
nem kellene
nem utállak
az enyém is
mégse nem lett
semmiféle
emlékekhez
ki járat

szán(t)om
bán(t)om
nem nézlek meg
bárki
bár hol

bár

mindig barna akartam lenni
olyan szemű
olyan hajú
olyan szívű

úgy simogatni
ahogyan csak
gesztenyeszín
tudhat

alacsony és vékony
földig érő hajjal
feletted lenni

szépeket akartam
szépen
önmagukért
éppen
én nem voltam
AZ

(mit akarsz
írhatnál
nézlek

nyugalom

ma permetezték a fákat
nem etetlek
meg semmilyen
gyümölccsel

ez megint csak egy kupac
annyival több
ennyivel kevesebb

szeretlek)

 

www.youtube.com/watch

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása