HTML

I(k)TATÓSPAPÍR

Minden, ami van. És ami nincs.

Friss topikok

  • szellzsofi: @Almaleves: beneztuk. :-) (2013.10.20. 21:21) neki
  • Otto von Bolschewick: cssst... ne sikolts, cssst! (2013.01.30. 17:03) Ring a tó
  • trendo+: Ábelek a rengetegben? :) (2012.10.20. 11:28) szövettan
  • trendo+: Szerelmes origami A Kék Szalagot félretettem. Mementó ez a kis selyemdarab. Még senkibe ily gyors... (2012.10.19. 09:25) rétor
  • Almaleves: Ezt fogod garantálni? eljön majd minden? De el is megy, bakker! ehhh! (2012.03.07. 21:16) ez elment vadászni...

Linkblog

2013.09.25. 18:38 szellzsofi

Hja

Lufipukkasztó

Álmomban kutya voltál. Kicsi,
Játékos. Kezem a hasadra
Tettem, játszottam veled. Nini,
Mondtam, kutyául nézel ki,
És úgy láttam akkor, hogy
Póráz sem kell, bárhová
Követsz.

Álmodban macska voltam.
A kerítésben áram, a tér
Összeszorult tüdō. Sörényem
Drót, morgásom holt idō.
Követtél.

Napra nap, egymást váltva
Álmodunk. Nincs, ami messzebb
Vinne tōled, csak talán az, ha
Egy éjszakán, rendet vétve
Összetalálkozunk.
 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása