HTML

I(k)TATÓSPAPÍR

Minden, ami van. És ami nincs.

Friss topikok

  • szellzsofi: @Almaleves: beneztuk. :-) (2013.10.20. 21:21) neki
  • Otto von Bolschewick: cssst... ne sikolts, cssst! (2013.01.30. 17:03) Ring a tó
  • trendo+: Ábelek a rengetegben? :) (2012.10.20. 11:28) szövettan
  • trendo+: Szerelmes origami A Kék Szalagot félretettem. Mementó ez a kis selyemdarab. Még senkibe ily gyors... (2012.10.19. 09:25) rétor
  • Almaleves: Ezt fogod garantálni? eljön majd minden? De el is megy, bakker! ehhh! (2012.03.07. 21:16) ez elment vadászni...

Linkblog

2012.01.28. 10:41 szellzsofi

re: ne szánj

 díszkorom

 

félhangokon térdepelt előttem

az a tömkelegnyi kis szekund

 

előttem csak a semmi áll meg-

nem vagyok az, az éj is lecsúszik

a hasamról, aztán szűk utcaként

kanyarog, házaitok, tereitek elé

 

előtted akarhattam bármit, bárki

volt a válasz, a nap is lecsúszott

a csille legaljába, aztán szénként

izzított engem tenyeretek elé

 

térdepelj előttem, nyisd ki tágra

mellkasod, parázslat ez, énekelj

nekem -  vagy öt oktávnyi okot


 

 

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Almaleves · http://almaleves.blog.hu 2012.02.07. 22:30:51

tévedsz, most az egyszer nagyon
nem áll előtted semmi, csak amit képzelegsz!
A szekundumok nem léteznek, a fény teste lehet hosszú és hullámos, rövid pontszerű
egyszerű idő, vagy komplikált anyag

szellzsofi 2012.02.08. 08:23:53

Az nem szekundum, hanem szekund. 2 hang között egy félhangnyi távolság, lásd mi fá (félhangokat két módszerrel is lehet képezni, fél hanggal megemelni, lejjebb vinni). Az 5 oktáv pedig szinte mennyei hangtáv, nagyon kevesen képesek kiénekelni tisztán - (valami6valaki mindig áll előttem, sőt, alattam, felettem, mellettem, stb.)
süti beállítások módosítása