HTML

I(k)TATÓSPAPÍR

Minden, ami van. És ami nincs.

Friss topikok

  • szellzsofi: @Almaleves: beneztuk. :-) (2013.10.20. 21:21) neki
  • Otto von Bolschewick: cssst... ne sikolts, cssst! (2013.01.30. 17:03) Ring a tó
  • trendo+: Ábelek a rengetegben? :) (2012.10.20. 11:28) szövettan
  • trendo+: Szerelmes origami A Kék Szalagot félretettem. Mementó ez a kis selyemdarab. Még senkibe ily gyors... (2012.10.19. 09:25) rétor
  • Almaleves: Ezt fogod garantálni? eljön majd minden? De el is megy, bakker! ehhh! (2012.03.07. 21:16) ez elment vadászni...

Linkblog

2012.01.17. 12:14 szellzsofi

kukoricabábnak

 Sarkokban

 

Egyre jobban szorít az idő. 

Magához, Uram. Ujjainak 
nyoma kékül a torkomon, ki-
hűlt helye mélázik az ágyam-
ban. Panorámaablakba állunk
ki, Uram. Szétnézünk. Hogy
van idebenn a csend. A hídig
látunk. El. A folyót amúgy is
tudjuk, arra sodor, amerre a
medre hagyja. Az óra diktál.
Egy iramban mozgunk, ugye.
Üres ez a lakás, Uram. És az 
idő nem ölel, hanem szorít. 
Markában vagyok, Uram.
Tudja. Nem beszél hozzám. 
Minek sikoltanék, ha szorít
is - nem lehet ezt egy szuszra.
Jobb szeretném hosszan. Ki-
tartóan. De lassan fogy, Uram,
a levegőm.Teremts nekem örök
vasárnapot. Szólj az időnek,
hogy egyszer elkopik a vasfoga.
Teremts nekem Embert. Hadd
szorítsam: én, ha már - jól, tudom -
ebben a mindenségben, igen, én
vagyok a süketnéma.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása